De ce sunt necesare serviciile de live support?
Live support este o modalitate relativ noua de a interactiona cu vizitatorii site-ului. De obicei, vizitatorul initiaza o solicitare de chat dand click pe o pictograma de pe site-ul web.
Butonul de chat poate fi pozitionat oriunde pe site-ul web. Cu toate acestea, am descoperit ca este foarte logic sa il adaugam in pozitia din dreapta jos, deoarece Facebook face acelasi lucru in aplicatia lor de chat. Chatul live poate fi folosit pentru potentiali clienti pentru a-i ajuta cu decizia de cumparare sau pentru clientii actuali care au nevoie de sprijin cu un produs pe care l-au cumparat deja.
Multe site-uri web mari au inceput sa ofere suport live chat in ultimii doi ani. Dar sistemele de suport live nu sunt potrivite numai pentru marile magazine; intreprinderile mici si mijlocii deopotriva au inceput sa realizeze beneficiile adaugate pe care suportul live le poate aduce site-urilor lor.
In acest articol va vom explica avantajele serviciului de live support.
Pretul pentru gestionarea chatului de catre o firma cu experienta nu este foarte mare, asa cum se poate vedea si in linkul de mai sus, cu un numar din ce in ce mai mare de furnizori planuri foarte avantajoase sau planuri complexe, cu funcii foarte avansate.
Live chatul poate fi implementat cu usurinta pe site. Chiar daca cu cativa ani in urma, oferirea de live chat a insemnat ca trebuie sa instalati software-ul pe propriul server si sa cheltuiti sume mari de bani pentru a mentine sistemul – pur si simplu, in prezent, suportul live este la indemana pentru majoritatea intreprinderilor mici sau mijlocii.
Vremurile s-au schimbat. Acum tot ce trebuie sa faceti este sa apelati la o firma care sa se ocupe de aceasta functionalitate si treaba este ca si facuta. Totul se intampla rapid si eficient si ulterior, aceeasi companie se poate ocupa si de administrarea chatului si de oferirea unor rapoarte.
Daca aveti un site web de marca, doriti, evident, widgetul de chat live de pe site-ul trebuie sa existe pentru a imbunatati experienta utilizatorilor. Pentru a pastra imaginea de brand este foarte important ca chatul sa fie personalizat in culorile afacerii si sa se integreze unitar in imaginea generala.
Exista, de asemenea, diferente generale in ceea ce priveste modul in care functioneaza widget-urile de chat live. Unele dintre instrumente au pus doar o imagine pe site-ul web, care ii spune vizitatorului ca un operator este online. Dupa ce da click pe imagine, se va deschide o fereastra pop-up unde clientul poate initia chatul.
Am descoperit ca solutia cea mai buna este o bara de chat asemanatoare unui widget care ramane in partea de jos a tuturor paginilor site-ului. Cand un client incepe o conversatie, widget-ul se va extinde la dimensiunea completa. Nu va exista o fereastra separata si chat-ul va ramane activ chiar daca vizitatorul navigheaza pe o alta pagina de pe site-ul web.
Avand in vedere toate acestea, este lesne de inteles de ce tot mai multe persoane aleg sa isi instaleze un live chat pe site-urile lor.