Ce este SEO?

Ce este SEO?

Ce este SEO?

Motoarele de cautare recomanda eforturile de optimizare a motoarelor de cautare (SEO) care sa beneficieze atat de utilizatorul cat si de clasarea paginii. Acestea includ utilizarea cuvintelor cheie relevante in titluri (H1) si sub-rubrici, URL-uri „prietenoase” cu cuvinte cheie, mai degraba decat siruri de numere si marcarea schemelor pentru a face rezultatele mai bogate si mai detaliate.

Pana cand ajungeti la sfarsitul acestei propozitii, pe Google vor fi efectuate peste 100.000 de cautari. Deoarece majoritatea experientelor online incep cu o cautare, aceste rezultate conteaza. Si SEO va ofera rezultatele pe care le doriti.

Ce este SEO?

SEO inseamna Optimizarea motoarelor de cautare, iar acest proces este practica cresterii cantitatii si calitatii traficului catre site-ul dvs. web prin rezultatele organice ale motorului de cautare.

Puteti proiecta si dezvolta paginile dvs. pe baza a ceea ce cauta motoarele de cautare pe un site web, care se schimba pe masura ce tendintele tehnologice continua sa evolueze. Si daca nu ati facut-o deja, va puteti ajusta prezenta pe web pentru a va asigura ca este util si informativ.

Dar SEO nu a fost intotdeauna asa. In primele zile ale internetului, Google a clasat site-urile de cate ori fiecare site a folosit un anumit cuvant cheie. Aceasta a dus la o practica cunoscuta sub numele de „umplere de cuvinte cheie” si a insemnat ca chiar si site-uri de inalta calitate ar putea fi ingropate cu usurinta. Acum, Google acorda prioritate calitatii in raport cu densitatea cuvintelor cheie.

Daca aveti un site web, aceasta este o veste buna, deoarece puteti petrece timpul incercand sa va duceti site-ul pe prima pagina cu rezultate a motoarelor de cautare, sau puteti lua legatura cu specialistii care va vor oferi cele mai bune servicii si audit seo, iar apoi vor incepe munca prin care va vor duce site-ul pe prima pagina cu rezultate a motoarelor de cautare.

Pentru a afla cum trebuie, trebuie sa intelegeti cum functioneaza motoarele de cautare. Vom folosi Google ca exemplu, deoarece alimenteaza cele mai multe cautari din lume.

Cum functioneaza Google?

Cand introduceti un termen de cautare, algoritmul Google stabileste care dintre nenumaratele site-uri web care vor fi cele mai relevante pentru dvs. Apoi listeaza site-urile relevante in ordinea importantei si le arata in ceea ce industria numeste pagina cu rezultatele motorului de cautare.

Crawling

Google cauta constant pe web in cautare de pagini noi sau actualizate. Utilizeaza programe cunoscute sub numele de web crawler, care urmaresc legaturi de pe internet si raporteaza ceea ce gasesc la serverele Google.

Indexarea

Cand crawler-urile web Google returneaza informatii despre un site web, o colectie de servere interne analizeaza continutul fiecarei pagini pentru a determina subiectul principal si mesajul sau. Aceste informatii intra in indexul Google, resursa pe care motorul de cautare o foloseste pentru a determina clasarea paginilor.

Daca doriti ca pagina dvs. sa fie clasata pentru anumite cuvinte cheie, asigurati-va ca crawlerii web observa aceste cuvinte. Pentru a face acest lucru, ar trebui sa:

  • Folositi titluri concise si relevante pentru pagini.
  • Includeti titluri pentru diferite subiecte.
  • Adaugati text alt sau text care se afiseaza in locul imaginilor, pentru a ajuta Google sa proceseze continut video si imagine.

Cu cat sunteti mai clar despre continutul paginii, cu atat va fi mai exact procesul de indexare.

Clasament

Cand cineva efectueaza o cautare, Google stabileste ce pagini apar mai intai, luand in considerare factori precum:

  • Cuvintele utilizate in cautare.
  • Locatia utilizatorului.
  • Varsta fiecarei pagini.
  • Expertiza creatorului de pagini.

Provocarea continua a SEO este sa va asigurati ca pagina dvs. este actualizata si orientata catre utilizatorii vizati in designul si continutul sau.

Ce te ajuta sa te situezi mai sus astazi?

Incepand cu anii 1990, motoarele de cautare au folosit algoritmi pentru a determina ce site-uri ar trebui sa apara mai intai in paginile lor de rezultate. Ceea ce prioritizeaza acesti algoritmi s-a schimbat foarte mult.

Inca din zilele de umplere a cuvintelor cheie, Google lucreaza din greu pentru a intelege ce face un site web relevant si informativ. Aplica aceste cunostinte la fiecare cateva luni, cand lanseaza o noua actualizare conceputa pentru a clasifica site-urile mai eficient.

Google considera in continuare cuvintele cheie atunci cand claseaza site-urile web, dar in aceste zile, calitatea informatiilor conteaza mai mult.

Google apreciaza calitatea pe baza:

  • Relevanta pentru cautare.
  • Expertiza, autoritatea si increderea sursei.
  • Utilizabilitatea site-ului.
  • Prietenie mobila si adaptabilitate intre browsere.
  • Vitezele de incarcare a paginii.

Unii dintre acesti factori sunt pe pagina, ceea ce inseamna ca fac parte din modul in care experimentati site-ul. Altii sunt in afara paginii, ca si alte site-uri care se leaga de dvs. Elementele din afara paginii consolideaza reputatia site-ului dvs. pentru a imbunatati clasamentul acestuia.

Clasificarea factorilor de clasificare in functie de faptul ca sunt pe pagina sau in afara paginii va ajuta sa dezvoltati o strategie SEO eficienta. Seo on page si seo off page va ajuta sa va pozitionati mai bine in paginile cu rezultate ale motoarelor de cautare, dar modalitatile de a le pune in practica sunt destul de diferite.

Seo on page vs seo off page

Cea mai buna modalitate de a diferentia SEO on page de SEO off page este prin termenii insisi.

SEO on page se refera la elementele care sunt vizibile pentru spectatorii de pe site-ul dvs. Include atat optiuni tehnice, cat si de continut, inclusiv, dar fara a se limita la:

  • Rubricile.
  • Alt text si meta descrieri.
  • Structura URL-ului.
  • Viteza de incarcare.
  • Infographics.
  • Copiere pagina.
  • Videoclipuri.
  • Recenzii de produse.
  • Continutul blogului.

Cu cat mai multe elemente de SEO on page adresati eficient, cu atat site-ul dvs. va fi mai mare in cautarile organice.

De asemenea, SEO off-page ajuta la imbunatatirea clasamentului dvs., dar este mai greu sa actionati pentru a-l imbunatati direct. Asta pentru ca SEO off-page implica site-uri care nu sunt ale dvs. Aceasta poate include:

  • Bloguri si articole care se leaga de continutul dvs.
  • Site-uri video, audio sau de partajare a imaginilor care gazduiesc continut in afara site-ului.
  • Directoare si site-uri de revizuire a companiei.

Daca conduceti o companie, puteti trimite informatiile companiei dvs. pe site-uri precum Yelp pentru a incepe sa va imbunatatiti propriul SEO off-page. Pentru a va face prezenta si mai puternica, incurajati-va clientii sa lase recenzii si sa isi evalueze afacerea in aceste pagini.

Cealalta mare parte a SEO in afara paginii este colectarea de link-uri, cunoscute si ca link-uri de intrare. Un backlink este orice legatura externa care readuce utilizatorii pe site-ul dvs. Cu cat aveti mai multe backlink-uri, cu atat mai multi va considera o autoritate in industria dvs.

In mod previzibil, aceasta idee a cauzat unele probleme in trecut. Proprietarii de site-uri web obisnuiau sa tranzactioneze sau sa cumpere backlinks in speranta de a obtine un nivel mai ridicat la rezultatele cautarii.

Insa, astazi, orice legatura destinata manipularii clasamentului unui site poate fi considerata o incalcare a orientarilor Google si poate avea un impact negativ asupra clasamentului site-ului dvs. in rezultatele cautarii.

In aceste zile, calitatea backlinkurilor dvs. este mult mai importanta decat cati aveti. Fiecare link din pagina dvs. trebuie sa fie relevant pentru continutul dvs. si sa fie interesant pentru publicul dvs.