Care este structura unei teze de licenta?

Care este structura unei teze de licenta?

Care este structura unei teze de licenta?

Vom imparti explicatia in trei parti: faza initiala, corpul muncii dumneavoastra si selectia finala. Sa ne uitam la ea in detaliu mai jos:

Faza initiala

Primul lucru pe care il veti vedea este coperta care trebuie sa contina numele participantilor, numele universitatii si facultatea sau departamentul in care va aflati. Ea va avea, dupa cum este logic, titlul sau si mentiunea la care se aspira teza. De asemenea, este necesar sa se adauge locul, luna si anul prezentarii, inclusiv numele juratilor.

Pe de alta parte, in partea initiala a structurii unei teze de licenta este inclusa dedicatia, care este o scriere optionala care nu are o structura fixa, dar este gratuita unde ii puteti mentiona pe cei care au facut parte din aceasta lucrare si care este dedicat.

Este obisnuit sa se adauge confirmarile, indexul care indica pe ce pagina se afla fiecare parte a lucrarii, lista tabelelor si cifrelor prezentate in document, un rezumat a tot ceea ce va fi corpul muncii, epigraful (care este optional si la discretia cercetatorului) si sa se termine introducerea in lucrarea de cercetare.

Corpul de lucru

Corpul lucrarii este partea cea mai importanta atunci cand vine vorba de structura unei teze de licenta. In ea este dezvoltarea de cercetare, care este impartita pe capitole si sub-parti in cazul in care intrebarea pe care se bazeaza teza va trebui sa fie raspuns.

In primul rand, gasim cadrul teoretic, care descrie si analizeaza studiile care se desfasoara si care sunt legate de obiectivul studiului. Numai acest lucru poate acoperi intre 25 si 40 de pagini aproximativ, desi exista multe teze care au chiar mai multe pagini decat acestea.

Pe de alta parte, avem metodologia, in care metodele si instrumentele utilizate sunt raportate si justificate. Descrierea acestui lucru ar trebui sa fie succinta si clara, inclusiv detaliile importante care au fost utilizate pentru analiza datelor. Licentadisertatie.ro lucrare licenta 0758.222.247 este solutia ta pentru a obtine si o lucrare de licenta realizata corect.

Aceste capitole includ: subiectele cu care s-a realizat studiul, materialele si instrumentele utilizate (chestionare, interviuri sau mai multe materiale fizice); procedura si executie, metodologie etc.

In cele din urma, rezultatele se gasesc in cazul in care ceea ce se obtine este propus cu explicatia sa respectiva intr-o analiza aprofundata.

Faza finala

Aceasta este ultima parte a structurii unei teze de licenta. In ea vom gasi concluziile si recomandarile pentru cercetarile viitoare. De asemenea, vor fi vazute referintele bibliografice si anexa sau anexele lucrarii (diagrame, desene, grafice, glosare de termeni, tabele, statistici etc.).

Absolvirea te va face sa te simti invincibil

Putine senzatii sunt la fel de satisfacatoare ca absolvirea unei diplome universitare, urcarea pe podium si primirea diplomei. Fara indoiala, castigarea unei diplome este unul dintre cele mai inalte motive de mandrie pe care le-ai putea oferi familiei tale si va fi intotdeauna una dintre marile realizari ale vietii tale. Imaginati doar in momentul in care se primeste diploma si se arunca “chipiul” in cer… te vei simti in masura sa depasesti orice alt obstacol care sta in calea ta!

Care este cea mai veche Universitate?

De exemplu, daca folosim definitia unei universitati ca institutie care acorda diplome universitare si postuniversitare (Rashdall, 1895), cea mai veche se gaseste in Europa. Dar daca ne concentram pe regiuni geografice, institutiile din Africa si Asia ar intra in fruntea listei, deoarece le preced pe cele stabilite in Europa.

Universitatile exista de sute de ani. Si avand in vedere factori precum demografia mondiala si cererea in crestere pentru invatamantul postliceal, putem spune fara echivoc ca acestia vor continua sa existe si in viitor. Un studiu privind  cererea globala pentru invatamantul superior estimeaza ca vor fi aproape 600 de milioane de studenti inscrisi in universitati din intreaga lume pana in 2040 (Calderon, 2018).

Potrivit lui Reed et al. (2015), oamenii studiaza la universitati din cauza unor factori externi si interni. Factorii externi includ, de obicei, mersul la universitate pentru a intarzia responsabilitatea, pentru a castiga respectul celorlalti, pentru a dovedi ca pot face acest lucru, pentru a obtine un loc de munca bine platit, pentru a indeplini asteptarile altora, pentru a face sporturi la universitate si pentru a-si face placere familiei.

Motivele interne implica de obicei descoperirea optiunilor de viata, a face fata unei provocari, dragostea pentru invatare, a experimenta valoarea inerenta a invatamantului superior, a experimenta cursuri si a lua decizii de viata mai bune.

Acest lucru nu inseamna, desigur, ca toate universitatile vor supravietui. Centrele disparute de invatamant superior nu sunt nemaiauzite. De aceea, devine si mai fascinant sa aruncam o privire asupra unora dintre cele mai vechi institutii care functioneaza si astazi. Existenta lor este o dovada a modului in care au fost capabili sa se adapteze, sa reziste testului timpului si sa continue sa ofere educatie de clasa mondiala studentilor de pe tot globul.