Lucruri importante despre magazinele online
La inceputul tuturor considerentelor despre crearea unui magazin web, exista de obicei nedumeriri despre ce inseamna mai exact un magazin online. Pentru ca informatia sa nu ramana in intuneric, exista cateva cele mai importante puncte pentru a afla detalii folositoare despre acest subiect si despre beneficiile de realizare magazin online creat pentru propria companie sau pentru propria persoana.
Un magazin online (de asemenea, magazin web) este o platforma pentru o forma speciala de comert electronic. Termenii comert online, comert pe internet sau comert electronic sunt sinonimi pentru comertul electronic. In general, se intelege oferta si vanzarea de bunuri sau servicii prin internet, adica online. Ca si in retailul stationar, exista unul sau mai multi furnizori si clienti. Se gaseste adesea aceasta constelatie de business-to-consumer (B2C) atunci cand se realizeaza cumparaturi online.
In cele mai multe cazuri, un magazin online este alocat afacerii de comanda prin corespondenta, deoarece odata ce bunurile au fost comandate, acestea sunt livrate prin posta. Cu toate acestea, produsele digitale precum muzica, software-ul sau accesul la videoclipuri pot fi, de asemenea, de vanzare. Potrivit expertilor, cele mai populare bunuri si servicii cumparate online includ imbracaminte, pantofi si bilete la evenimente.
Pentru a putea da o definitie detaliata a magazinului online, nu trebuie sa lipseasca o explicatie a functionalitatii generale – chiar daca pare simpla. Intr-un magazin online, prezentarea produsului, precum si procesul de comanda si cumparare au loc virtual. Clientul (potential) comanda pe internet bunurile pe care le-a vazut anterior online si le-a selectat – fie de acasa, fie din mers. La urma urmei, se pot face cumparaturi nu numai printr-un browser web de pe un computer desktop, ci si din mers, de exemplu prin aplicatia de cumparaturi a unui magazin preferat.
Baza tehnica a unui magazin online este un sistem de magazin sub forma unei aplicatii web. Se poate integra magazinul online intr-o structura de companie online si, de exemplu, magazinul online sa fie integrat in site-ul web. Caracteristicile de baza ale unui magazin online includ un cos de cumparaturi virtual si plata fara numerar. Optiunile de plata cunoscute sunt: plata in avans, factura, debit direct, card de credit, si foarte popular fiind PayPal. In plus, in majoritatea cazurilor exista posibilitatea de a urmari expedierea dupa comanda. Atat vanzatorii, cat si cumparatorii pot urmari starea expedierii, ceea ce ofera securitate suplimentara.
Exista de aseemenea, o lista de avantaje, atat pentru client, cat si pentru operator, care trebuie neaparat mentionate la definirea unui magazin online. Un magazin online poate fi un plus la propria afacere stationara (de exemplu, sub forma unei sucursale principale) sau il poate inlocui complet. Oricum, se economisesc costuri. Atat costurile cu inchirierea, cat si cu personalul sunt reduse deoarece nu este nevoie de spatiu suplimentar in magazin.
De regula, utilizatorul va avea grija doar de depozit si de transport. Este chiar posibil sa redirectioneze comenzile direct si sa aiba transportul gestionat de producatorul sau comerciantul personal, acest lucru este cunoscut sub numele de dropshipping. Atentie insa de faptul ca operatorul este dependent de o alta parte si nu poate influenta direct satisfactia clientilor sai!
LinkedIn poate fi folosit pentru vanzari?
LinkedIn este reteaua social media de afaceri preeminenta din lume, dar cat de eficient este ca instrument de vanzari? Consultantul de recrutare care foloseste LinkedIn pentru a descoperi noi afaceri este o imagine atat de comuna, incat a devenit un stereotip de social media, dar cum ramane cu alte tipuri de afaceri?
Iata cateva modalitati eficiente prin care puteti folosi LinkedIn pentru a va imbunatati strategia de dezvoltare a afacerii:
Companiile posteaza o multime de informatii pe LinkedIn, toate acestea putand fi folosite in avantajul tau. De exemplu, puteti afla daca o companie angajeaza, oferind o buna indicatie despre planurile de extindere si directia afacerii lor. Puteti descoperi care sunt principalele servicii ale unei companii, unde interactioneaza acestia cu clientii (de exemplu, targuri, conferinte) si cine sunt principalii clienti si furnizori.
De asemenea, puteti afla numele directorilor si ale factorilor de decizie seniori. Citind printre randurile paginii companiei unui prospect, ati putea afla care sunt problemele actuale ale acestora. De exemplu, intrebati-va de ce recruteaza in prezent doi noi manageri de baze de date? Acest lucru dezvaluie o problema cu care ii puteti ajuta? Puteti folosi solutia ca subiect de blog, o postare prin e-mail sau chiar o abordare directa.
LinkedIn are o functie de cautare geniala, ceea ce inseamna ca nu trebuie sa mai faci niciodata „apeluri la rece”! Folosind cautarea avansata a LinkedIn, puteti gasi persoane individuale dupa cuvant cheie, companie, locatie, titlu, dimensiunea companiei, nivel de vechime si multe altele.
Cautati tipul exact de client cu care doriti sa intrati in contact si, astfel, evitati sa pierdeti timpul. Persoanele noi se alatura LinkedIn tot timpul, astfel incat sa poti salva cautarile si sa optezi pentru a primi un raport saptamanal cu orice utilizator nou care se potriveste criteriilor tale. Acest lucru ajuta la mentinerea noilor factori de decizie, companii si contacte utile pe radar de indata ce se alatura la LinkedIn.