Ce face ca chatul live sa fie „cel mai bun canal de asistenta pentru clienti”? Cum va ajuta afacerea online si cum se compara cu celelalte canale pentru a oferi asistenta clientilor potrivita si in timp util?
Haideti sa parcurgem cele 2 motive care fac din chat-ul live cel mai bun canal de asistenta pentru clienti pentru afacerea dvs si de ce trebuie inclus pe lista de servicii de customer care.
-
Chatul live ofera asistenta in timp real pentru clienti
Instrumentul de asistenta pentru chaturi live permite beneficiul de comoditate pentru clientii dvs. Cand se confrunta cu probleme si se blocheaza in calatoria lor care ii impiedica sa ia decizii rapide, chat-ul live este cel mai bun mod de a face fata acestui scenariu.
In general, clientilor nu le place sa astepte asa cum ar face la telefon in timp ce interactioneaza cu un agent. Accesul direct si imediat la profesionistii din serviciile clientilor creeaza o experienta perfecta pentru clienti.
Timpul mediu de raspuns – Timpul de raspuns este unul dintre atributele cheie ale unui bun serviciu pentru clienti. Iar chat-ul live ofera un raspuns mai rapid in comparatie cu alte canale de comunicare (telefon, e-mail, social media).
Chatul live este cel mai bun canal pentru a reduce timpul de raspuns in diferite moduri:
Va permite sa cunoasteti complexitatea problemei clientului si sa dati o rezolutie corecta in primul contact in sine.
Urmariti activitatea vizitatorilor si clientilor site-ului dvs. web cu monitorizarea vizitatorului in timp real si declansati proactiv mesajul personalizat corect.
Folositi instrumente de implicare live pentru a face conversatiile interactive si pentru a oferi solutii eficiente.
Economisiti timp folosind corect raspunsurile pentru a trimite raspuns instant la intrebarile frecvente de catre clienti.
Cu chat-ul live, agentii dvs. de asistenta pot trata mai multe conversatii de chat in acelasi timp. Ei pot gestiona eficient intre 5 si 6 conversatii cu raspuns instant. Clientii primesc un raspuns imediat cu timp de asteptare minim.
Personalizati conversatiile de chat cu salutari si declansati-l la momentul potrivit, analizand calatoria vizitatorului.
Puteti implementa chat-ul live pe site-ul dvs. web sau in aplicatiile dvs. pentru a oferi asistenta in aplicatie.
-
Serviciul clientilor canal Omni este viitorul
Clientii se asteapta sa primeasca servicii de la dvs. pe canalele preferate, care ar putea fi aplicatii web, de socializare sau de mesagerie, etc. Trebuie sa gestionati toate conversatiile clientilor dvs. pe canalul preferat. Cu ajutorul informatiilor despre clienti, aflati comportamentul clientului si luati decizii cu privire la furnizarea unui serviciu mai bun pentru clienti .
Suportul pentru clienti omni channel permite urmatoarele:
- Obtineti mai multe informatii despre profilurile clientilor
- Creste productivitatea echipei de suport
- Conversatii interactive prin utilizarea instrumentelor de implicare live
- Disponibilitate instantanee pe diverse canale
In prezent, clientii apeleaza mai mult la aplicatiile de mesagerie. Deoarece textul este mai convenabil si face clientii mai fericiti, este preferat mai mult. Peste 68% dintre consumatori au spus ca au text mai mult decat vorbesc pe smartphone-urile lor. Aceasta arata ca ratele de satisfactie ale clientilor sunt mai mari pentru chat si mesagerie decat pentru apeluri .