Care sunt cele mai utile instrumente de la Ahrefs?

Ahrefs Group Buy 6

Care sunt cele mai utile instrumente de la Ahrefs?

Ahrefs poate reprezenta cea mai bună soluție pentru dvs. atunci când practicați SEO, dat fiind faptul că vă oferă posibilitatea de a utiliza o mulțime de instrumente. De precizat însă este faptul că în mod normal, pentru a utiliza Ahrefs va fi nevoie să cheltuiți o sumă mare de bani.

Seoaccounts.net vă oferă posibilitatea de a beneficia de instrumentele de la Ahrefs pentru un preț de doar 59.99$ lunar, în condițiile în care optați pentru Ahrefs group buy, însă avantajul dvs. este acela că puteți avea acces la alte 90 de site-uri diferite, care vă pot fi foarte utile.

În cele ce urmează însă în acest articol, veți descoperi câteva dintre instrumentele foarte importante de la Ahrefs pe care le puteți utiliza pentru acest preț atât de mic.

Competitive Analysis

Acest instrument este extrem de important dat fiind faptul că vă oferă posibilitatea să analizați traficul de căutare al concurenților dvs. Consultați cuvintele cheie pe care concurenții dvs. le clasifică în rezultatele căutării organice și vedeți cât de mult le măresc aceste cuvinte traficul.
Consultați exact cuvintele cheie pentru care concurenții dvs. se încadrează în căutarea organică și analizați totodată și cantitatea de trafic adusă de fiecare dintre acestea.
Utilizați raportul Top Pages pentru a vedea care pagini trimit cel mai mare trafic pe site-ul lor. Utilizați funcția Gap de conținut pentru a descoperi cuvintele cheie pe care le clasifică.
Optând pentru instrumentele oferite de către Ahrefs, veți beneficia de date pentru 150 de milioane de cuvinte cheie numai în Statele Unite (+ mai mult pentru peste 150 de țări), astfel încât să obțineți cea mai bună acoperire posibilă cu Ahrefs.

Keywords Explorer

Acest tool vă oferă posibilitatea de a descoperi mii de idei de cuvinte cheie, vă ajuta să rezolvați dificultățile de găsire a cuvintelor cheie, și să beneficiați de valori avansate.
Obțineți mii de sugestii relevante pentru cuvinte cheie din baza de date de peste 3 miliarde de cuvinte cheie. Utilizați scorul de dificultate pentru cuvinte cheie și valorile Ahrefs avansate de cuvinte cheie pentru a lua decizii educate cu privire la ce cuvinte cheie să fie vizate.
Acest tool vă va arăta, de asemenea, tendințele anuale de volum de căutare și vă va oferi câteva cunoștințe minunate despre comportamentul cercetătorilor și istoricul clasamentului SERP.

 

Backlink Research

Aici dicutăm despre Date backlink, care este cel mai bun instrument de verificare backlink din industrie. Ahrefs este mândru să ruleze cel mai mare indice londonez de backlink live. La fiecare 24 de ore roboții lor accesează cu crawlere aproximativ 4 miliarde de pagini web și la fiecare 15 minute își actualizează indexul cu date noi.
Puneți orice site web sau URL în instrumentul Site Explorer și veți vedea toate backlink-urile sale împreună cu câteva metode utile SEO.

Content Research

Aici discutăm despre Content Explorer, care cercetează ceea ce funcționează bine în cadrul dvs. de nișa. Tot ce aveți de făcut este doar să puneți orice cuvânt cheie în acest instrumenet, care în cel mai scurt timp vă va arăta ce conținut a avut cele mai bune performanțe în ceea ce privește buzz-ul social, cantitatea de backlink și nu în ultimul rând, traficul de căutări organice.
Folosind acest instrument veți putea să descoperiți toate articolele în care este menționat cuvântul dvs. cheie.

Rank Tracking

Rank Tracking se referă la urmărirea rangurilor, iar aici toolul utilizat este Rank Tracker. Acest tool va ajuta să aveți acces la rapoarte de clasificare precise pentru locație. Ahrefs va urmări clasamentele dvs. de cuvinte cheie pentru desktop și mobil din orice locație și va compila istoricul dvs. complet pe un grafic util.
Puteți să configurați rapoarte automate de zilnic / săptămânal / lunar pentru a fi trimise la adresa dvs. de e-mail, astfel încât să nu uitați niciodată să vă verificați progresul în clasament.

Web Monitoring

Aceasta este o altă caracteristică de la Ahrefs de care puteți beneficia, și care va ajuta să monitorizați nișa pentru oportunități. Obțineți o notificare prin e-mail de fiecare dată când dvs. sau concurenții dvs. primiți un nou backlink sau pierdeți unul. Aceasta este o modalitate excelentă de a urmări activitățile legate de relațiile publice și legături aproape în timp real.
Configurați alerte pentru toate cuvintele cheie legate de marcă, firma, produs sau serviciu. Ori de câte ori cineva menționează unul dintre aceste cuvinte cheie pe site-ul lor, veți primi o notificare prin e-mail cu un link către acea pagină.
În acest fel, puteți dori să urmăriți și cine vorbește despre concurenții dvs. online, astfel încât să puteți sări într-o conversație relevantă și să exploatați imediat aceste oportunități.