Zynn, aplicatia care doreste sa concureze cu TikTok prin plata utilizatorilor sai
Lansata in America de Nord de Kuaishou, numarul doi in randul chinezilor in partajarea de clipuri video, aplicatia Zynn doreste sa concureze cu rivalul sau, TikTok pe piata nord-americana.
Disponibila inca de anul trecut in magazinele Apple si Google din SUA, Zynn a devenit la un moment dat cea mai descarcata aplicatie din SUA pe App Store, potrivit SimilarWeb. Acest nou venit pe piata videoclipurilor scurte are o interfata aproape identica cu cea a principalului sau concurent, TikTok.
La fel ca aplicatia similara ByteDance, care are peste 800 de milioane de utilizatori in intreaga lume, Zynn se ofera sa partajeze videoclipuri scurte (aproximativ 15 secunde), pe un ton adesea plin de umor. Clipurile video pot fi insotite si de efecte vizuale si distractive, precum si de fragmente muzicale dintr-o mare biblioteca de continut. Aplicatia a planificat totul in cel mai mic detaliu: chiar si butoanele sale de comentarii de sub videoclipuri seamana cu cele de pe TikTok.
Particularitatea acestei aplicatii mobile: ii plateste pe utilizatorii sai. In felul acesta, o compensatie poate ajunge pana la 20 de dolari pe baza unui sistem de puncte acumulate. Zynn se ofera sa le plateasca utilizatorilor pana la 20 USD (17,6 euro) atunci cand noii prieteni se inregistreaza pe platforma. Plata poate varia in functie de activitatea pe care o au noii utilizatori. Aceasta remuneratie se bazeaza pe un sistem de puncte, pe care utilizatorii il acumuleaza vizionand videoclipurile oferite pe Zynn.
Aceste puncte sunt valorificate pentru o depunere PayPal sau carduri cadou valorificate pe site-urile Amazon si Walmart. Acest sistem de recompensa este unul comun in China. Cu Zynn, Kuaishou incearca sa patrunda pe piata nord-americana, neobisnuita cu astfel de practici, dar in care aplicatia TikTok este foarte utilizata.
Utilizatorii de telefoane mobile smart, in special tinerii sunt interesati de toate aplicatiile care ii ajuta sa socializeze mai mult si sa se distreze mai bine. Cu ajutorul acestor aplicatii vei reusi sa fii mai aproape de prietenii tai si sa socializezi in cele mai trendy medii, insa va trebui sa alegi unde sa fii prezent si care este aplicatia care te ajuta cel mai mult. Prezenta pe tot internetul si prin toate aplicatiile nu este o solutie buna si iti va afecta productivitatea.
Un rival serios pentru TikTok?
Disponibil doar in Statele Unite si Canada pentru moment, Zynn a fost dezvoltat de OWLII INC., o filiala a Kuaishou, chineza nr. 2 in partajarea video, cunoscuta in special pentru lansarea aplicatiei Kwai folosita de 300 de milioane de membri activi in China. Kuaishou este sustinut si de Tencent, principalul jucator chinez de internet si publicitate, care detine si aplicatia WeChat folosita de peste 1 miliard de persoane. Tencent a cautat de multi ani sa isi consolideze pozitia pe aceasta scurta piata video. Cu Zynn, el incearca astfel sa concureze cu TikTok in stilul sau propriu.
Ramane de vazut daca modelul ales de Zynn ii va permite sa supravietuiasca in acest ecosistem, unde multe aplicatii au incercat sa patrunda fara a reusi sa obtina succesul pe termen lung.